20160213

EL MEU NUS DE CAPÇALERA


L’altre dia vaig anar a la plaça i la senyora de la polleria em va preguntar si m’estirava al llit per ‘penjar-me’ el nen. No sé què es deuria imaginar la pobra dona... Avui hem fet un vídeo per que, qui no ha vist mai lligar-se un fulard, ho pugui veure.
Es poden fer molts nusos diferents. Depèn de si tens un nen gran o petit, de si vols portejar molta estona, del llarg del teu fulard, de preferències personals...
A mi aquest nus m’agrada molt. Hi vaig molt còmoda perquè l’Arnau ja pesa més de 14kg i amb aquest nus li passo dos capes de fulard per sobre. I la banda que em creua el pit, reparteix molt bé el pes. Es diu doble hamaca i és la combinació d’un nus cangur i una creu envolvent.
Aquest vídeo no pretén ser un tutorial  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada